wtorek, 1 grudnia 2015

Plait

Cześć ! :)
Dzisiaj mam dla Was nieco zaległą stylizację, której jeszcze nie miałam okazji wcześniej tutaj zaprezentować. Jest ona elegancka, ale jednocześnie bardzo wygodna i można powiedzieć "luźna".Myślę, że jest to idealna propozycja dla dziewczyn nielubiących szpilek czy też spódnic, sukienek. Kilka postów wcześniej pokazywałam tą bluzkę w zestawie ze spódnicą w bardziej odważnej stylizacji. Ta natomiast jest skromna i nieprzesadzona. A Wam jak się podoba ?:)

blouse-h&m
trousers-h&m
coat-reserved
necklace-h&m
shoes-zara








15 komentarzy :

  1. Cudowne przełamanie czerni czerwienią


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwień z czernią zawsze dobrze ze sobą się łączy :)

    ____________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawienie, czarny z czerwonym bardzo dobrze współgra, ja tez ostatnio często sięgam po czerwone ubrania, przełamane czernią, bielą lub granatem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wuyglądasz bosko, akcent kolorystyczny jak najbardziej ok i świetna fryzura !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, torebka super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, torebka super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygladasz , śliczna stylizacja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwień z czernią to najlepsze połączenie :) zawsze dobrze wypadnie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz!

    Masz bardzo fotogeniczną twarz, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zestawienie, przyjemnie się na Ciebie patrzy, no i podoba mi się Twoja kuferkowa torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie kolor tej bluzki w zestawie - wspaniale go ożywia i dodaje tej stylizacji to "coś" ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    Bluzka jets bardzo ladna- świetny masz kolor, fajnie ożywia całość, sprawia, że coś fajnego tu się dzieje :) też zwsze bardzo lubilam czerwienie, ale odkąd zafarbowalam wlosy na rudo, już niestety nie mogę tak sobie poszaleć w tym kolorem :(

    super wyglądasz !

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie ja bym zastąpiła tylko naszyjnik apaszką np-w zeberką-biel z czernią fajnie by pasowały,

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka