niedziela, 6 grudnia 2015

Navy blue dress

Cześć :)
Dziś  mam dla Was elegancką propozycję na co dzień. Osobiście lubię tego typu stylizacje,czuję się wtedy jak prawdziwa kobieta.Sukienkę znalazłam w wakacje w sh, z resztą jak większość moich sukienek. W sh można znaleźć wiele perełek w szczególności właśnie, jeżeli chodzi o tą część garderoby Myślę, że stylizacja nie jest przesadzona, ale też nie jest nudna. Kobaltową sukienkę połączyłam z czarną dłuższą marynarką i dopełniłam całość złotym naszyjnikiem i zegarkiem. Sukienka ma dość prosty i zwyczajny krój, ale ma swój urok. A Wam jak się podoba ?:)

sukienka-sh(atmosphere) 
coat-reserved
necklace- h&m
shoes- elilu.pl









15 komentarzy :

  1. piękny kolor sukienki ! Mam kilka kobaltowych kiecek w swojej szafie, czekam na okazje by w nich wyjsc ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz , podoba mi się twoja stylizacja , super zdjęcia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dzień? W tym to ja bym nawet na rozmowę o pracę poszła i na świąteczny obiad do rodziny. Co nie zmienia faktu, że pięknie. W tym kolorze (bo to kobalt, tak?) była również moja sukienka ślubna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połaczenie. bardzo mi sie podoba! SUPER!

    +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczny look, ale jakże piękny!
    Sukienka jest fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. klasycznie, pięknie i ożywione pięknym odcieniem niebieskiego koloru! świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka i świetne buty:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)http://angelikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wygladasz :)

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna sukienka, wygladasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony kolor! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka, tworzy idealny zestaw z tymi butami! Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna sukienka.Proste fasony są najlepsze, wygląda się wtedy tak szykownie, elegancko. I jeszcze Ci powiem, że ja gdy zakładam sukienkę też czuję się prawdziwą kobietą, jednak w spodniach najładniejszych nawet nie ma się takiego odczucia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sukienka.Proste fasony są najlepsze, wygląda się wtedy tak szykownie, elegancko. I jeszcze Ci powiem, że ja gdy zakładam sukienkę też czuję się prawdziwą kobietą, jednak w spodniach najładniejszych nawet nie ma się takiego odczucia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja :) podoba mi się zgranie niebieskiej sukienki z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, bardzo lubię taki kobalt i także z czernią najczęściej łącze, buziaki (:

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka