piątek, 11 grudnia 2015

Hello winter


















25 komentarzy :

  1. a ja wlasnie uwielbiam czapki, moze dlatego ze ze mnie taki zmarzluch.
    Fajna stylizacja :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała stylizacja, fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. :OOO! Zakochałam się na MAXA! Przecudowna stylizacja, co tu dużo mówić!

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny zestaw, sama z chęcią wskoczyłabym w to cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam taki sam kożuszek ale u mnie robi za jesienną kurtkę :D Chociaż teraz spróbuję go założyć może jutro, skoro Tobie jest w nim ciepło to i mi będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, zimowe zestawienie :) Mam bardzo podobny kożuszek;P
    Pozdrawiam i zapraszam także do siebie.
    NOWY BLOG MODOWY
    https://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super look. Świetnie w nim wygladasz!
    ładnie Ci w takiej kolorystyce!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kożuszki są świetne, cieszy mnie, że coraz więcej osób to dostrzega :) Bardzo ładnie wyglądasz w takim zestawie, kolory Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  9. I have a similar jacket Karolina and I'm really happy. Nice choice my dear! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kożuszek, cały zestaw bardzo fajnie skomponowany!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prawie identyczną kurtkę z House i bardzo ją lubię.
    Fajny wogodny zestaw na codzień :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look :)przepięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja powiem, że uwielbiam takie pomponiaste czapki! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny zestaw, idealnie wszystko dobrałaś kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super niewymuszony zestaw, idealny na zimowy dzień

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię połączenie bieli z brązem. Szczególnie zimą sprawia wrażenie ciepła i przytulności. Fajnie wyglądasz w czapie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie :)
    zapraszam :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka piękna kurtka ! całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham ten zestaw! <3 te brązy, jasne dżinsy, biel, timberki. wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Super kurtka!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka