czwartek, 3 grudnia 2015

Cardigan & heart

Cześć ! :)
Wczoraj spontanicznie postanowiłam wykorzystać piękną pogodę i zrobić zdjęcia. Tym razem stylizacja jest dość urocza jak na mnie. Rzadko zdarza mi się ubierać w ten sposób, chociaż muszę przyznać, że w tym wydaniu akurat czułam się znakomicie. Do spodni z wysokim stanem(uwielbiam ten typ fasonu, co mogliście już wcześniej zauważyć) dobrałam pensjonarską słodką bluzkę w serduszka i do tego dobrałam jasny kardigan. Całość uzupełniłam kapeluszem i zegarkiem. 
Jak Wam się podoba ?:)

hat- reserved
blouse- bershka
cardigan- sh
jeans- h&m
shoes- h&m
















27 komentarzy :

  1. Cudownie wyglądasz, podoba mi się ta bluzeczka w serduszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie więcej uśmiechu! :) Super look :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, pozytywnie, stylowo :) Świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam ten fason spodni. Bluzeczka w serduszka w połączeniu z białym kardiganem wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super outfit *,*
    bardzo mi się podoba i bardzo ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz a kapelusz - rewelacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz super :) ładnie Ci w kapeluszu :) Ja jeszcze nie mam takiego nakrycia głowy, ale poważnie się zastanawiam nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia ! Dziękuję za bardzo pozytywny komentarz na moim blogu :) Zapraszam do obserwacji na pewno się odwdzięczę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, piękna stylizacja i w ogóle piękna Ty:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie same spodnie z H&M, też uwielbiam wysoki stan. Świetny blog, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz i świetna stylizacja;) sweterek w serduszka uroczy a jasny kardigan baardzo w moim guście;))
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz rację, wyszło uroczo :) co do spodni z wysokim stanem- jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  14. You are so gorgeous! *.* And totally love the outfit!

    Would you like to follow each other? Let me know, dear*
    Love, Marie Roget

    OdpowiedzUsuń
  15. i love this look! love the way you mixed the heart pattern :) happy weekend!

    http://letrendycharm.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, bardzo podobaja mi się takie kardigany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i stylizacja. Zapraszam http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie masz genialne! kardigan też mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  19. You look so charming! I love the hearts print:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twój styl!
    Niesamowicie cenię Twoją konsekwencję wizerunkową i to, jak radośnie prezentujesz się na zdjęciach!

    uściski!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka