piątek, 27 listopada 2015

Red and black

Witajcie ! :)
Dzisiaj mam dla Was elegancką stylizację- moim zdaniem idealną na Andrzejki.Koronkowa bluzka+asymetryczna spódniczka to połączenie idealne, nietuzinkowe. Na dodatek rajstopy, które dodają charakteru i pazura całej stylizacji. Jeżeli chodzi o buty to wybrałam botki, ale na pewno sprawdzą się też jakieś szpilki. Osobiście chętnie bym dobrała tutaj burgundowe w szpic, których niestety nie mam(mam nadzieję, że to kwestia czasu). 
Muszę przyznać, że trochę mi się zmarzło ale czego nie robi dla swojej pasji. Ktoś może pomyśleć, że to przesada, "jaka idiotka" itd.  Czy jest się czym przejmować? Otóż nie.  To moje życie, nie Twoje.  To ja się realizuje i to mi odpowiada. Myślę, że w większości spraw powinno się kierować taki tokiem myślenia. Szczególnie radzę to osobom, które bardzo przejmują się opinią innych. Taka mała refleksja na dziś. 
A jak Wam się podoba te zestawianie ?:) 

blouse- H&M
skirt- sh
tights- house
shoes- www.elilu.pl










24 komentarze :

  1. Super wyglądasz! Zdjęcia są super :*
    Oliwia-golebiowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja! koszulka piękna, a rajstopy przyciągają uwagę :)

    Http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja! koszulka piękna, a rajstopy przyciągają uwagę :)

    Http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzka :* Cała stylizacja jest boska :)
    Obserwuję i pozdrawiam

    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ta czerwona bluzka jest cudna, pięknie wyglądasz w tym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Fenomenalny zestaw! I bardzo sexiiii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje kolorki! Świetnie wyglądasz :) Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na tak, wyglądasz świetnie :)
    Obserwuję!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za takimi rajstopami. Stylizacja bardzo ładna. Sama bym się tak ubrała, no oczywiście zmieniłabym tylko rajstopki :D Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Bije od Ciebie pewność siebie i perfekcja :O Może wspólna obserwacja? Jeśli tak daj znać na moim blogu :) Pozdrawiam Cieplutko :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejścia w link :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka i spódniczka jest genialna!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja na jakąś imprezkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta stylizacja jest genialna! Całość ładnie do siebie pasuje :) a Tobie bardzo ładnie w czerwieni :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super set ;)

    obserwuję

    zapraszam do siebie
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ Ci pięknie w czerwieni! i rajstopy - mega seksi!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz uroczo! przepięknie
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Niby taki klasyk, ale te rajsopy dodają pazura i przez to z klasyki robi się coś mocniejszego. Super pasuje to do Ciebie. Pozdrawiam :)
    +postanowiła śledzić Cię na bieżąco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rajstopy są naprawdę ciekawe :) Przyciagają spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka