środa, 4 listopada 2015

Patterned poncho



















47 komentarzy :

  1. Przywędrowałam tu po Twoim komentarzu u mnie. Masz bardzo "świeżą", dziewczęcą buzię, zadziorne spojrzenie i niezłe wyczucie stylu (nie tak oczywiste, jak się zwykle spotyka na polskich blogach) - dodaję więc do obserwowanych i będę się przyglądać.
    Tutaj urzekł mnie warkocz z kapeluszem!

    Pozdrawiam,
    Karolina R.

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam już na modnej polce! piękny zestaw, wszystko mi się podoba:) wyglądasz uroczo:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ponczo, tylko frędzle ja bym sobie odcięła, ale jak to ja :P
    Bardzo mi się podoba zestaw, więcej się uśmiechaj, bo bardzo ładnie wtedy wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje, pewnie sama też bym to zestawiła w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne masz to ponczo :) Całość wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, lubię taki styl! Bardzo podoba mi się Twoje ponczo:) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! U Cb bardzo mi się podoba więc obserwuję i zapraszam częściej do mnie, juz niedługo nowy post! Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona koszula! Zarowno kolor, jak i kroj sa super!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz dar do losowania :-) dziekuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, mój chłopak też musi się namęczyć przy zdjęciach :) Świetne ponczo, a kapelusz dobrany idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest to poncho! ;) też zatrudniam do zdjęć mojego faceta - jest niezastąpiony! ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja ;)
    świetne zdjęcia
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To naprawdę ciekawa stylizacja! Fajny też dodatek kapelusza. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się narzutka :) jest prawdziwą perełką całej stylizacji! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam przekonana do takich wzorów , ale teraz jak patrze to zaczynają mi się podobac :)
    Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudownie;) śliczne masz to ponczo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestawik :) jutro wybieram sie na zakupy i chce upolowac jakis kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie na rozdanie, w którym można zgarnąć okulary z firmoo.com:)

    http://agadiar.blogspot.com/2015/11/wygraj-darmowe-okulary-z-frimoocom.html

    OdpowiedzUsuń
  18. a mi się cholernie podoba koszula! Jest piękna :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie jest :* Od razu jak weszłam to spodobał mi się wygląd Twojego bloga :* Jest bardzo estetyczny ;)
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe zdjęcia! Jesteś na nich taka uśmiechnięta i wyglądasz pięknie! :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje zdjęcia też robi chłopak - ciężki mają z nami los ;))
    A zdjęcia świetne - masz piękny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! Jestem zachwycona tym lookiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw:) dziękuję za wizytę, również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia :) a stylizacja rewelacyjna! Bardzo podoba mi się ta koszula. :)
    Pozdrawiam Kuba :) + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna sesja, jesteś mega fotogeniczna :)
    Zapraszam na mój nowy kanał na yt, będzie miło jak ktoś pozostawi coś po sobie :)
    https://www.youtube.com/channel/UCgsPksEbPC7SWstIovDHHkg/videos

    OdpowiedzUsuń
  26. no pięknie tu u Ciebie :) obserwuje i czekam na kolejne boskie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba ^^
    Wszystko świetnie wygląda ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny outfit :) Ponczo genialne, nadaje charakteru całej stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna stylizacja i piękne zdjęcia ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetny gust! Śliczna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawa sesja zdjęciowa :-) Dobrze zestawione to wszystko, lubię takie spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie cudne te zdjęcia, jeju ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Boho też ma w sobie trochę przepychu - podobnie, jak barok ;)
    Więc taka kombinacja jest moim zdaniem jak najbardziej w porządku :)

    Zdjęcia super!
    A ten kontrast poncza i koszuli zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja! Masz świetny styl! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajne zdjecia, bardzo podoba mi się kolor koszuli :)/K

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajna stylizacja, podoba mi się połaczenie kolorów :)

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
  37. jestes taka sliczna kruszynka ! pieknie wygladasz w ostatnim poscie tez mialas sliczna baskinke :) z przyjemnoscia obserwuje i Zapraszam Cię do konkursu na moim blogu -SUPER NAGRODY CZEKAJĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny print ma to poncho, jest idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ten sweterek jest cudowny ! buźka

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam kapelusze! Muszę powiększyć swoją kolekcję. Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka