piątek, 13 listopada 2015

Mix zdjęć z IG + słów kilka

W związku z panującą okropną pogodą na zewnątrz i w związku z tym brakiem możliwości zrobienia zdjęć postanowiłam wstawić tutaj kilka zdjęć z instagrama. Cóż, trzeba się posługiwać tym co się ma. Jak widać jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju kaw, herbat i tam gdzie tylko mogę  próbują coś nowego. Muszę przyznać, że kawa z Mc skradła moje serce i mogłabym ją pić litrami. 

Zdjęcie nr 2 było robione pod wpływem chwili, gdy szłam do teatru na spektakl "Zemsty" , wspominałam już jak bardzo uwielbiam chodzić do teatru?

Zdjęcie nr 3 robione w moim rodzinnym mieście Ełku. Uwielbiam siedzieć nad jeziorem przy zachodzie słońca. Poza tym wszędzie dobrze ale w domu najlepiej.

Jak Wam się podoba ?:)









16 komentarzy :

  1. Jejciu jakie pięknee <3
    Zapraszam do mnie :)
    Poklikasz?
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecie od końca zdjęcie - bardzo fajna stylizacja. :)
    ciekawa jestem kolejnych postów, obserwuję.!
    http://alenaorminska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i klimatyczne zdjęcia :) Ja też bardzo lubię teatr, szkoda że ostatnio nie miałam możliwości być na żadnym spektaklu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny instagramowy mix :) Jesteś prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny mix :) masz bardzo ładne oczy :)

    zapraszam na nowosc !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, teraz niestety z pogodą jest różnie i nie zawsze da się zrobić zdjęcia na zewnątrz.

    retro-moderna.blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ja tez uwielbiam chodzic do teatru! Nie ma nic lepszego od tego uczucia kiedy wchodzisz do teatru i jak ogladasz przedstawienie!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, pogoda się zepsuła i ciężko teraz o dobre zdjęcia.
    Masz piękne oczy i super Ci w rozpuszczonych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne oczy! :) śliczna z Ciebie dziewczyna
    czy mogę prosić o klik w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze na inne zdjęcia uwagi nie zwracalam tylko na Twoje. Jeju Jesteś taka śliczna no cud malina ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka