niedziela, 29 listopada 2015

Hat & grey

Witajcie :)
Dziś jestem w wydaniu zupełnie innym niż ostatnio. Bardziej codziennym i grzecznym, Przede wszystkim dominuje kolor szary, choć to dość smutny kolor ja bardzo go lubię. Główną rolę gra wzorzysta koszula.Całość dopełniłam naszyjnikiem i niezawodowym kapeluszem.  A wam jak się podoba? Lubicie szare kolory? 
Dziś to na tyle, lecę rozwiązywać zadania z rachunkowość, a Wam życzę miłego dnia :)

hat- reserved
shirt- reserved
necklace- reserved
coat- no name
trousers- sinsay
shoes- h&m










20 komentarzy :

  1. Cudowna stylizacja ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, kaplusik super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne poczucie stylu i genialne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny zestaw, wszystko w podobnej kolorystyce i to mi się podoba! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Totally grey is a good choice in this fall season and you are really adorable with that hat!!! Kisses from Italy and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie szare zestawy, a ten twój jest świetny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te wszystkie Twoje kapeluszowo - boho wydania!
    Ten styl mi się już jakoś nierozerwalnie z Tobą kojarzy :)

    każdym takim zestawem Twoim się po prostu zachwycam!
    i zdjęciami, bo są (moim zdaniem) jednymi z lepszych w blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie Ci w tym kapeluszu!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się zestawienie wzorów i monochromatyczność zestawu. poza tym świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super! super! calosc współgra znakomicie! :)

    u mnie nowosci!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ciemne kolory . Wyglądasz świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja , młodzieżowa i dziewczęca zarazem.Podoba mi się bardzo koszula.Pięknie wyglądasz na zdjęciach:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczna koszula! całość tworzy świetną stylizację! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kapelusze, Ty wygladasz w nim bardzo uroczo;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie!
    Obserwuje ;) <3
    Zapraszam do mnie -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kapelusze! Ten w stylu takiego typowego melonika - pasuje Ci. Też uważam szary za smutny kolor, ale mimo wszystko tak jak i TY bardzo go lubię ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula świetna, bardzo podoba mi się wzór. Nadaje charakteru całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka