poniedziałek, 2 listopada 2015

Baroque

A więc tak jak zapowiadałam w poprzednim poście nadszedł czas na kolejną elegancką stylizację. Niebanalna bluzka z baskinką inspirowana stylem barokowym ,którą wynalazła moja koleżanka w sh i podarowała mi( dzięki Malwina !). Jak widać inspirację można czerpać  nawet z kierunków kulturowych, które miejsce miały kilka wieków wstecz.  Moim zdaniem nie warto przesadzać i kombinować , aż tak ze wzorami dlatego dołożyłam do tego zwykłe czarne spodnie. Do tego szpilki i biżuteria. 
Jak Wam się podoba ?:)

shirt- next(sh)
trosuers - h&m
shoes- new look 






















20 komentarzy :

  1. Świetny zestaw, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już na modnejpolce, więc przyszłam pochwalić tutaj - bardzo ładny zestaw, nie przekombinowany i z umiarem :) Bardzo mi się podobają Twoje szpilki!
    Wrzucam do obserwowanych, żeby być na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, cudna bluzeczka ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna bluzeczka! piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seriously stunning outfit and your photos look perfect! :) Have a nice day, xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i elegancko! Świetnie :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzeczka, pasuje Ci taki styl :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz cudownie , zdjecia są na prawdę śliczne <3
    http://krze20.blogspot.com/
    +Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia i cudna bluzeczka ♥ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie klasyczne zestawy :)
    Pięknie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja.
    Baskinka idealnie podkresla talie.
    Niby klasycznie a jednak niebanalnie !
    Przesylam buziaki i zapraszam do mnie :
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestawik! Ta bluzka jest piękna!
    PS. Fajny blog! Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna jest ta bluzeczka <3 dobrze, że zestawiłaś ją ze stonowanym dołem! jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko jest tak, jak powinno wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna bluzka z baskinką - fajnie by też wyglądała z tymi rurkami z nastepnego posta.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka