czwartek, 19 listopada 2015

Autumn skirt

Cześć !:)
W końcu udało mi się zrobić jakieś zdjęcia, w końcu na chwilę przestało padać ! Sukces ! Tą marynarkę i koszulę już wykorzystałam wcześniej do innej stylizacji. Teraz postanowiłam połączyć te rzeczy ze spódnicą zamiast spodni i z botkami zamiast szpilek. Ostatnio odczuwam wielki dyskomfort  w związku z brakiem możliwości robienia zdjęcia i dodawania postów. Uwielbiam to robić dlatego brak tego wpływa na mnie źle ale mam nadzieję, że niebawem to się zmieni. 
Jak Wam się podoba ?:)

 shirt- hm(sh)
jacket- sinsay
skirt- reserved
shoes- elilu 














27 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia :)!
    U mnie też cały dzień pada
    Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowicie piękna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny outfit, bardzo kobiecy i elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenia kolorów urocze, fajny look, koszula i całość ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie eleganckie zestawy;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula. Eleganckie i stylowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, bardzo spodobała mi się ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog! Obserwuję i zapraszam do siebie :* Może też Ci się spodoba :)
    Stylizacja extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Obserwujemy?

    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz! <3
    ja odczuwam ten sam dyskomfort związany z brakiem możliwości zrobienia fajnych zdjęć! pomysł są, tylko pogody brak...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna stylizacja, świetnie wyglądasz ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw, buty genialne, spódniczka i bluzka bardzo mi się podobają. Śliczna jesteś! Ja dołączam do twojej listy czytelniczej i zachęcam do tego samego, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś bardzo elegancki zestaw i świetnie się w nim prezentujesz :) Bardzo podoba mi się Twoja marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna i elegancka stylizacja.
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz, wszystko idealnie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marynarka i botki to moi faworyci! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynarka ma piękny kolor! Całość bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna!
    Zapraszam do siebie http://locastrica.blogspot.com/
    Może wsp obs? Daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marynarka ma super kolor! Jak dla mnie to takie normalne nie przesadzone stylizacje są najładniejsze! bardzo ładnie ci w tym zestawie!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę taki kolor marynarki ale bardzo fajnie wygląda to w tej stylowce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Bluzka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, piękna szminka... Genialny post! Obserwuję oczywiście karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka