sobota, 31 października 2015

Elegant in November

Jak ja uwielbiam takie piękne słonecznie dni ! W takie dni zawsze mam mnóstwo chęci do działania ,a uśmiech z twarzy mi nie schodzi.Zawsze staram się aktywnie spędzać czas. Oczywiście nie mówię tutaj o jakiś sportach wyczynowych haha, wystarczy zwykły dłuższy spacer. Warto się dotlenić, spacery bardzo dobrze wpływają na zdrowie(odczułam na własnej skórze) . Dodatkowo jestem  bardzo wrażliwa na estetykę, a nasza prawdziwa polska jesień naprawdę mnie zachwyca i nawet inspiruje.Dziś udało mi się wykonać dwie sesje, efekt następnej pojawi się  w nowym poście. 
Jak Wam się podoba ?:)

shirt- hm ( sh)
jeans- zara
jacket- sinsay
shoes- no name






















11 komentarzy :

  1. Świetnie wyglądasz!
    Elegancko, ale bez przesady - z dużą dozą dziewczęcego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello,

    Beautiful look ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny żakiet, mialam go kupować!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, prosto i elegancko. Fajny kolor marynarki, dzięki niemu jest oryginalnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja ♥ Koszula jest śliczna, szpilki też bardzo mi się podobają.
    Świetne zdjęcia, najbardziej lubię właśnie takie, przy zaglądającym słońcu :)

    Pieknej niedzieli życzę
    i wielkie dzięki za odwiedziny u mnie ♥
    pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz ;))
    Bardzo mi się u Ciebie podoba i dlatego dołączam do grona obserwatorów ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie wyglądasz ! ;)
    Stylizacja pełna świeżości ;) Żakiet ma piekny kolor.

    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam te słoneczne jesienne dni :) A stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, szczególnie koszula i buty mnie zachwyciły :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka