niedziela, 25 października 2015

Burgundy Time

Dziś typowo jesienny kolor czyli burgundowy i nieco mniej jesienny granatowy .Podoba mi się zestawienie tych dwóch kolorów, moim zdaniem całkiem nieźle ze sobą współgrają. Razem tworzą niebanalne połączenie. Ah ! no i kok do którego ostatnio się nawet przekonałam. Chociaż nadal wolę rozpuszczone włosy, to  czasami  przyda się jakieś urozmaicenie i odmiana.Dołożyłam do tego złoty zegarek na rękę, niestety na zdjęciach jest słabo widoczny. Mam nadzieję, że się Wam podoba :)

shirt- reserved
trousers- reserved
shoes- zara


















7 komentarzy :

  1. Uwielbiam burgund, to zdecydowanie mój ulubiony jesienny kolor :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy połączenie tych dwóch kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorów! Świetnie się całość prezentuje! :)

    __
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takie spodnie!! :D
    Moje ulubione kolory, bardzo mi się podoba! Odwiedzam Cię, bo byłaś u mnie, ale już widzę tu coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka