piątek, 25 września 2015

White dress

Hej !:)
Dzisiaj mam białą sukienkę znalezioną w sh w dwóch wydaniach. Pierwsza odsłona jest nieco romantyczna i prosta. Dodałam tylko do niej wianek, który ostatnio kupiłam. Nie jestem z niego zadowolona, ale jednak postanowiłam go wykorzystać do tych zdjęć. Druga odsłona bez wianka, z czarną ramoneską, minimalistyczna. W obydwóch  przypadka miałam na sobie wzorzyste trampki.Nie chciałam ponownie, standardowo zakładać szpilek do sukienki. Przede wszystkim jak zawsze postawiłam na wygodę. 
sukienka-sh
wianek- no name
shoes-sin say

















11 komentarzy :

  1. Zdjęcie z kociakiem najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, wersja z ramoneską bardzo mi się podoba. Dlaczego nie jesteś zadowolona z wianka? Chciałam właśnie taki kupić i wydawało mi się, że jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się rozwala , te wszystkie różyczki odpadają generalnie wykonanie jest niestety fatalne

      Usuń
  3. obie wersje super, sukienka świetna i śliczny kotek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna , delikatna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I właśnie za to uwielbiam buszować po Sh, bo można tak znaleźć perelki za grosze i wciąz wyglądać modnie i stylowo- jesteś doskonalym tego przykladem kochana :)
    sukienka jest fantastyczna- z tym wiankiem bardzo wdzięcznie i urocoz wyglądasz- jak rusałka :)
    Super ! bardzo mi się podoba pierwsza propozycja :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Pasuje ci taki styl!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje bardzo mi się podobają.
    Bardziej chyba ta z wiankiem - bo jest spójnie urocza :) Lubię wszelkie zestawy inspirowane stylem boho, to wydanie z wiankiem też mi pod boho podpada.

    Nie wyrzucaj tego wianka broń Boże, bo on jest naprawdę fajny ;)

    Urocza kotka - bo to kotka, prawda? Tricolory zawsze są kotkami chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobną sukieneczkę, również znalezioną w sh! Jak tu nie kochać tych sklepów :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka