wtorek, 1 września 2015

Simply black dress

Dzisiaj  czarna sukienka z wytłaczanym wzorem, którego niestety nie dało się dobrze sfotografować. Sukienkę znalazłam w sh, była nowa w nienaruszonym stanie. Uwielbiam takie łupy ! Do tego oczywiście moje ulubione sandały na słupku, które są niesamowicie wygodne. Muszę przyznać, że na początku trochę się ich obawiałam, ponieważ nie chciałabym mieć butów, w których chodziłabym jak pokraka :D Całość dopełniłam złotymi dodatkami. 

Lato powoli się kończy, mnie czeka kurs i niebawem kolejny rok studiów więc staram się korzystać z resztek wolnego czasu, które mi zostały, chociaż pracując to nie takie proste to i tak cieszę każdym wolnym dniem.

Miłego oglądania :)












3 komentarze :

  1. Świetnie wyglądasz w tej sukieneczce! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna sukienka , pięknie się układa , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka