poniedziałek, 21 września 2015

Gray coat

Cześć :)
Dzisiaj mam sporą ilość zdjęć prezentujących moją propozycję ubioru na jesienne dni. Oczywiście jak zawsze postawiłam na minimalizm. Prostotę lubię najbardziej. Robi się co raz chłodniej,  a więc płaszcz czy inne cieplejsze okrycie wierzchnie jest niezbędne. Przynajmniej w moim wypadku, ponieważ jestem strasznym zmarzlakiem i zawsze mi zimno. 

hat- reserved
sweater- mohito
trousers- mohito 
shoes- no name
coat- sh
bag- i am
necklace- h&m



























7 komentarzy :

  1. Super, prostota i elegancja to coś co lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota jest zawsze najlepszym rozwiązaniem ;) Bardzo ładnie wyglądasz ;) zapraszam do siebie i będę wdzięczna za kliknięcie w ostatni post ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje w stu procentach w moim stylu. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelusz dodaje charakteru. Lubię takie stylizacje, proste ale nie nudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam szarość, twój set jest nienaganny :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ślicznie wyglądasz!
    tak na marginesie, to świetny blog :)))
    pozdrawiam i serdecznie zapraszam
    www.66happydays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka