czwartek, 6 sierpnia 2015

Giżycko

Pierwszy raz napiszę kilka słów. Ogólnie nie jestem zbyt dobrym "pisarzem" , dlatego rzadko to robię i też nie lubię robić niczego na siłę. Jak dobrze jest pojechać w swoje rodzinne strony. Nic innego nie sprawia mi tyle radości jak myśl o tym, że zobaczę się z najbliższymi. Na dodatek pochodzę z Ełku-niesamowicie piękne miasto ! Mieszkają w Sochaczewie brakuje mi tych jezior i wielu atrakcji. Przy okazji mojego ostatniego pobytu , nadarzyła się okazja i odwiedziłam Giżycko- poniżej fotorelacja.Akurat trafiłam w idealny termin: AIR SHOW. Na zdjęciach być może nie robi to dużego wrażenie, ale uwierzcie w rzeczywistości było zupełnie inaczej. Te pokazy były naprawdę świetne! Udało mi się również popłynąć na "rejs" 3 kanały, 2 jeziora. Uwielbiam mazury ! Mimo tego, że był to dzień pełen wrażeń i chodzenia tu i tam to niesamowicie odpoczęłam i odstresowałam się. Jeżeli ktoś potrzebuje takiego typowego resetu to polecam wybrać się właśnie tam lub w pobliskie miejscowości ! 


























2 komentarze :

  1. Świetne fotki :) Mazury kojarzą mi się przede wszystkim z komarami , osobiście wolę morze :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !:)
      W tym roku wyjątkowo mało komarów było hah, morze też uwielbiam ale jednak mazury wygrywają :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka